Volgers

woensdag 24 augustus 2011

Pupa Folk Waves Herfstlook 2011

Ook Pupa komt met een nieuwe najaarscollectie, de Folk Waves!!!



Folk Wave
Van Peru tot Rusland met een vleugje uit de 70’er jaren. Welkom in de wereld van FOLK  gemengd met een mix van sensualiteit, ongetemde  passie, hippe chique stijl en grafische kleuren. De teint is natuurlijk, stralend en mat tegelijk. Parelachtige en satijn kleuren geven de ogen een intense kleur voor een hypnotiserend en magnetische make-up die compleet wordt door de shine eyeliner.
 
Lippen zijn gehuld met natuurlijke kleuren verrijkt met gouden parels voor een delicaat en stijlvol effect. Nagels zijn elegant gekleurd met sinaasappel oranje, aubergine en groenblauw. 
 
De collectie bestaat uit 6 oogschaduws, 3 nagellak, 2 eyeliners, 2 lipstick en een blush.
 
Zelfs heb ik gisteren 2 oogschaduws binnengekregen, en die ga ik jullie vandaag laten zien!
 
Folk Waves Luminys Pearl
Pearl Effect Baked Eyeshadow
Duo gebruik
Een kostbare parelachtige textuur voor een geweldig glanzend resultaat. Duo gebruik:
* Droog gebruik voor een stijlvol effect
* Nat gebruik voor een intens parelachtig effect
 
Kleuren
01 Copper Brown
02 Dark Brown
 


Inmiddels heb ik nu 3 oogschaduws van Pupa, en ik ben echt om! Ze zijn niet goedkoop, maar ik vind ze geweldig! Uiteraard volgen de swatches heel snel!

Hier nog even alle 3 mijn Pupa's.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten