Volgers

zaterdag 20 augustus 2011

Favoriete vakantiebestemmingen deel 1!

Het slechte weer van de afgelopen tijd heeft ons zomergevoel een beetje laten verdwijnen! Dus wat doe je dan? Juist! Vakantiefoto's bekijken!

Vanaf vandaag neem ik jullie de komende weken mee door mijn favoriete vakantiebestemmingen van de afgelopen paar jaar! Zelf werk ik in de reiswereld, en heb het geluk dat ik al vrij veel bestemmingen heb mogen bezoeken, zowel prive als voor werk!



In 2011 heb ik tot nu toe 2 landen bezocht en 1 daarvan is er meteen 1 in mijn top 3 geworden! Kenia!

Kenia is een land in oost-Afrika wat bij uitstek geschikt is voor safari's met de combinatie van een weekje strand! Dat is dan ook precies wat ik zelf gedaan heb! Ik kan jullie verzekeren, het is absoluut de moeite waard geweest!






Een lange reis met veel natuur, en heel veel wilde dieren! Prachtig om zo dicht bij olifanten te zijn, leeuwen, impala's, buffels, cheetah's. Echt geweldig! Sommige mensen zeggen; "het is alsof je een fles champagne op gedronken hebt" en zo voelt het ook echt! Je leeft in een compleet andere wereld!



Alles kom je er tegen! Heel bijzonder om te zien hoe deze dieren in een kudde leven, hoe ze alles in de gaten moeten houden zodat ze geen prooi zijn voor leeuwen, maar vooral ook de rust die je daar hebt!



Al met al was en is Kenia een hele bijzondere ervaring voor mij geweest! Hopenlijk mag ik ook ooit Tanzania nog bezoeken, want dat moet (of het kan weet ik niet) nog mooier zijn!

In september zal ik mijn favoriete vakantieland gaan bezoeken, en zal ik ook een week naar Mexico gaan!

Dus blijf Carpe Diem* bezoeken voor meer vakantiebestemmingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten