Volgers

zondag 21 augustus 2011

Dromen

Iedereen heeft ze wil in zijn/haar leven een aantal dromen waarvan je hoopt ze ooit waar te gaan maken! Zelf heb ik er uiteraard ook een aantal en hoewel ik ze niet allemaal zal vertellen wil ik er toch een paar vertellen.

Mijn grootste droom op dit moment is om New York te bezoeken, de reden dat ik dit nog steeds niet heb gedaan is omdat ik er zo ontzettend graag heen wil, maar tot nu toe nog niemand zover gekregen heb om er heen te gaan! Maar, mijn ouders hebben een boekje van mij gehad, en die beginnen er al een beetje meer interesse in te krijgen! Dus wie weet! :D



Mijn andere droom is om tijdens een reis door Afrika een keer naar een opvanghuis te gaan voor welpjes en daar een welpje te verzorgen. De fles te geven en gewoon ermee te knuffelen! (Tijdens een andere reis ben ik in een verblijf geweest met 2 oerang oetans van een paar maanden oud.. Zo ontzettend lief!) Dus nu wil ik een stapje verder!



Verder heb ik de droom (net zoals de meeste vrouwen denk ik) om een hele mooie romantische bruiloft te hebben, het liefst op het strand. Mijn vriend in een wit pak, en ik in een mega witte jurk! Kan daar echt bij wegdromen! Maar goed.. Voorlopig hebben we absoluut geen trouwplannen, dus ook die droom staat voorlopig in de ijskast!

En zo zijn er nog wel meer dromen, maar ik zal niet alles verklappen.. :)

Wat zijn jullie dromen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten