Volgers

vrijdag 19 augustus 2011

Excuus en nieuwe naam voor mijn weblog!

Lieve volgers,

De laatste tijd ben ik enorm druk geweest op het werk en heb ik gewoon geen tijd gehad om hier te posten! Dus bij deze wil ik mijn excuus aan jullie aanbieden!

Ik hoop vanaf nu weer wat meer te gaan posten, helaas kan ik niets beloven! Wel heb ik de afgelopen tijd besloten dat ik ook wat meer over dagelijkse dingen ga bloggen, leuke website, hebbedingetjes etc.
 
Aangezien Nagelzone dan niet meer zo toepasselijk is heb ik de naam van mijn blog veranderd naar "Carpe Diem", dat is een latijns gezegde wat ik zo veel mogelijk na probeer te leven. Het betekent eigenlijk, geniet van het leven!
 
Een kleine omschakelijk dus, maar uiteraard blijven er ook gewoon reviews e.d. voorbij komen!

Liefs,

Cyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten