Volgers

vrijdag 26 augustus 2011

Op zoek naar lekkere recepten?

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen heb ik een Turkse vriend, en dat betekend automatisch dat mijn interesse ook erg groot is voor alles wat met Turkije te maken heeft!

Klik op de foto om naar de website te gaan!
Bij deze wil ik dan ook iets met jullie delen! Sinds een aantal weken is er een nieuwe website te vinden met overheerlijke gerechten uit de Turkse keuken! En het mooie van alles, het is in het Nederlands!

Een aantal van mijn favorieten;

En zo staan er dus nog veel meer lekkere recepten op de website!
Uiteraard ga ik binnenkort een aantal recepten uitproberen en zal ik mijn bevindingen plaatsen! Hopelijk kan ik dan deze winter als mijn vriend in Nederland is hem af en toe een Turkse maaltijd voorschotelen! :)

Afiyet olsun! (Eet smakelijk!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten