Volgers

donderdag 25 augustus 2011

Buddha to Buddha

Al sinds het begin ben ik enorme fan van Buddha to Buddha. De mooie brede armbanden zijn een ware eyecatcher! Op het moment dat ik er zelf naar ging kijken kwam ik tot de conclusie dat de prijzen toch wel vrij hoog liggen, en liet het maar even voor wat het was!


Maar toch bleef ik er naar kijken, en op een gegeven moment besloot ik om te gaan sparen voor de Nathalie.


Afgelopen november is mijn oma toen overleden en van mijn moeder kreeg ik toen een bedrag om iets moois van te kopen als aandenken, en daarvan heb ik toen de Nathalie gekocht.

Sinds november draag in mijn armband eigenlijk dagelijks, en stiekem was ik weer een beetje verder aan het kijken naar een extra armband maar dan een smallere. Gistermiddag was ik toen in het centrum, en daar bij de juwelier hebben ze een vrij grote voorraad van de armbanden. Dus uiteraard even gaan kijken, passen.. en kopen!!!

Inmiddels ben ik dus ook de trotse eigenaar van een andere armband.

Maar daarover morgen meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten