Volgers

zaterdag 20 augustus 2011

On my way!


Gisteravond had ik een pest bui en dan ga ik altijd shoppen! En dat heb ik dus gedaan! Er zijn dus weer 2 pakketjes on my way!  


Allereerst was ik filmpjes op YouTube aan het kijken, en daar werden producten van Bitch-slap Cosmetics in gebruikt. Omdat ik zo enorm impressed was door de pigmentatie ben ik er rond gaan kijken en heb ik 2 pigmenten gekocht in de kleuren goudbruin en bruin.. Ik ben heel benieuwd naar deze producten, ze komen uit het buitenland dus dat duurt nog wel even!

Verder ben ik daarna gaan budgetshoppen bij E.L.F. Wie kent het niet?


Super leuke producten en de meeste kosten maar 1 euro! :) Ik heb daar in totaal 19 dingen besteld, teveel om op te noemen nu, maar zodra ik het binnen heb ga ik het uiteraard aan jullie showen! :)

Dus blijf volgen!

Liefs,
Cyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten