Volgers

dinsdag 30 augustus 2011

Back to school!

Veel meiden van mijn leeftijd zullen mij voor gek gaan verklaren, maar ik ben erg blij dat ik de stap gezet heb! Ik ga terug naar school! Leren is vroeger nooit mijn sterkste kant geweest, maar niet omdat ik het niet kan, maar gewoon omdat ik geen zin had!!

Inmiddels werk ik al 6 jaar bij mijn huidige baan met veel plezier, en dat blijft ook zo, maar ik wil gewoon nog verder leren!


Ongeveer 4 jaar geleden heb ik een opleiding medisch secretaresse gedaan en afgerond en dat vond ik ook erg leuk om te doen! Maar ik ga terug naar wat ik vroeg altijd leuk vond.. Leren met cijfers.. Rekenen etc. Dus vanaf half september ga ik starten met een opleiding boekhouding en bedrijfsadministratie! 1 avond in de week, dus goed te combineren met mijn werk!

Mijn boeken zijn vandaag bezorgd, dus ik ben er klaar voor!



Ben super enthousiast en heb er enorm veel zin in!

I'm going back to school!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten