Volgers

vrijdag 26 augustus 2011

The Beauty Bakery Bestelling

Een tijdje geleden vertelde ik jullie al dat ik een aantal dingen bij The Beauty Bakery besteld had.. En wat dat is, dat ga ik jullie vandaag laten zien!!


3 stukken Loofah Zeep, in de geuren: Wake Up Minty, Raspberry & Sweet Mango.
De zeepjes ruiken echt heerlijk, en vooral de gele (Waku Up Minty) is mijn favoriet! Deze ruikt heel lekker fris!  

Een Creamy Rock Soap Mango.
Een zeepje in de vorm van een steen, ik vind hem zelf niet zo lekker ruiken, maar misschien als ik hem gebruik dat de geur dan lekkerder wordt!

Candy Roll Soap Lime.
Mijn favoriet tot nu toe! De Candy Roll Soap in de geur Lime. Heerlijk fris! Deze gaat dan ook zeker volgende maand mee op vakantie! Het stuk is ook erg groot, en gaat daardoor volgens mij echt superlang mee!


2 stukken van de Coconut Butter Soap (Pure Spa Bars)
 Van de Coconut Butter Zeep heb ik direct 2 stukken gekocht, het ziet er super leuk uit, dus ook erg leuk om kado te geven!
Serious Booty Buffer Vanile.
En last but not least, een booty buffer Vanile. Een loofah spons met daarin een zeepje.. Heerlijk om je huid mee te scrubben! Ruikt niet heel sterk, maar is heel subtiel! Erg lekker!

Naast deze zeepjes kocht ik nog een aantal home scents, deze ruiken ook erg lekker, en brand je in een oliebrandertje!

The Beauty Bakery, ik ben fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten