Volgers

vrijdag 19 augustus 2011

I love mail!

Hoe fijn is het om na je werk thuis te komen en dat er dan in je brievenbus een kaartje ligt, van vrienden, familie of zelfs van onbekenden!

Sinds een tijdje doe ik mee aan Postcrossing. Dit is een internationaal project waarbij je jezelf kunt registreren en daarmee kaarten kunt sturen en ontvangen! Hoe leuk is dat!



In de tijd dat ik nog bij mij ouders woonde heb ik circa 250 kaarten verstuurd en ontvangen! En dan niet alleen uit Nederland, maar uit alle uithoeken van de wereld!



Sinds ik mijn eigen huisje heb, en dus een ander adres, ben ik weer begonnen en inmiddels zit ik op 14 verzonden kaarten en 15 ontvangen kaarten. Als jullie benieuwd zijn naar de kaarten welke ik ontvangen heb, dat kun je hier zien!

Vandaag gaan er weer 3 kaarten op de bus naar Canada, USA en Polen, dus ik ben benieuwd wat er voor terug gaat komen!



Gisteren had ik een kaart uit India, dat is een land wat niet veel gebruikers heeft, en het komt dan ook weinig voor dat je daar een kaart vandaag krijgt! Super leuk!

Ook enthousiast? Meld je dan aan via http://www.postcrossing.com/ en begin vandaag nog met post versturen, en wie weet wat er dan binnenkort in je brievenbus ligt!

Liefs,

Cyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten