Volgers

maandag 22 augustus 2011

Nieuwe camera!

Een nieuwe dag en een nieuwe week! Tijd dus om jullie een nieuw artikel te laten zien welke ik vorige week "gekocht" heb.

Sinds 2010 was ik de eigenaar van een Spiegelreflex camera. Hartstikke leuk, maar niet als je de tijd er niet voor hebt om alles te gaan leren! En ook niet als je geen sterke handen heb, en je de camera dus te zwaar vind!

Dus vorige week besloot ik om mijn camera na 1 jaar alweer weg te doen! Nu had ik natuurlijk al naar een ander gekeken en mede door de blog van Maud ben ik gaan kijken naar de Sony Nex. Maar ook die camera heeft verwisselbare lenzen en dat is nu precies iets wat ik niet meer wil!

Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt voor een Panasonic Lumix FZ45. Iets wat binnen mijn budget viel, en ik hoopte eigenlijk dat ik mijn camera kon ruilen tegen die Lumix!



En.. dat mocht! Dus zonder bij te betalen ben ik nu de trotse bezitter van een Lumix FZ45. Eindelijk weer een camera zonder gesleep met lenzen, eentje die ik gewoon weer goed tillen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten