Volgers

dinsdag 2 augustus 2011

Bestelling bij The Beauty Bakery!

Vorige week kwam ik via internet terecht op de website van The Beauty Bakery -->> KLIK <<--. Een super leuke webshop met zelfgemaakte zeep en andere beautyproducten! Uiteraard ben ik een kijkje gaan nemen, en heb ik een aantal producten besteld!


Zelf heb ik al een aantal jaren hele droge plekken op mijn ellebogen (een vorm van psoriasis). Na diverse dokter bezoeken, en super veel creme's etc. ben ik sinds een aantal maanden bezig met een Loofah zeep van Sabon.

Nu ging ik online wat verder zoeken en kwam ik op de site van The Beauty Bakery (vanaf nu TBB). Deze webshop is opgezet door Angel en zij verkoopt verschillende bad en bodyproducten met heerlijk geuren. De zeep wordt op bestelling voor haar gemaakt, en er zitten een paar hele mooie zeepjes tussen!


Hieronder even een korte impressie van de producten in de webshop!




Zelf heb ik 4 producten besteld, dus hou de site in de gaten!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten