Volgers

maandag 11 juli 2011

Shoplog Duitsland 09/07/2011

Eindelijk heb ik mijn ouders zo ver gekregen om naar Duitsland te rijden. Van de meiden op het nagellakforum kreeg ik door dat Bocholt de nagellakhemel moet zijn.. Dus in de auto en rijden maar. Vanuit hier was het 200kilometer, dus zaterdag zijn we om 7uur s'morgens gaan rijden en waren we rond 9uur in Bocholt. Echt een aanrader op zaterdag, geen last van file's en dergelijke!

Nog niet alle winkels waren open, maar de DM wel.. En daar kwam ik eigenlijk voor! Wat een heerlijke winkel, en wat een heerlijke producten! Nu kan ik zelf niet echt heel goed tegen gezichtsproducten, dus heb niet eens super veel gekocht, voornamelijk weer nagellak!

Zowel de DM als de Müller waren voor mij echt een must-go! Ik heb heerlijk genoten van het dagje Duitsland en we waren dan ook pas rond 21uur thuis! Mijn moeder is dol op supermarkten, dus zij ook een beetje haar zin gehad ;)

Mijn aanwinsten;



Let niet op de telefoon en de geurstokjes van Sabon.. Die had ik natuurlijk al! Binnenkort kunnen jullie van alle producten de reviews en dergelijke lezen!

Coming up soon: P2!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten