Volgers

vrijdag 1 juli 2011

Getagd!

Ik kreeg deze tag van Tineke van Loving-everything-in-life, dus vandaar vandaag een stukje of me, myself and I!

Van welke mensen om je heen word je blij?
Van mijn lieve vriend, mijn familie en mijn vrienden.

Van welke make-up producten word jij blij?
Nagellak!

Van welke film(s) word je blij?

Grease, Shopaholic, Dirty Dancing 2 en vele anderen!

Van welke muziek word jij blij?
Van Bruno Mars, Lady Gaga en Tarkan! :)

Van welke internet site word je blij?
Facebook, wereldwijzer.nl, seni-seviyorum.nl en blogger!

Van welk eten word je blij?
Grieks, Turks en Aziatisch!

Van welke momenten word je blij?
Van elke moment welke ik kan delen met mijn vriend! En van nieuwe nagellak ontvangen, en van reizen!

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Eerlijk gezegd ben ik er niet altijd blij mee, maar ik ben heel eerlijk. Zeg precies wat ik denk, en soms iets te snel! Verder ben ik heel geduldig!

Van welke hobby’s word je blij?
Nagels lakken, winkelen, bloggen, reizen en fotograveren!

Ik geef deze tag door aan iedereen die hem nog niet heeft!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten