Volgers

donderdag 14 juli 2011

Oogschaduw!

Vandaag laat ik jullie mijn 3 nieuwe oogschaduws zien welke ik ook in Duitsland gekocht heb!



vlnr: Essence 02 Stage Beauty, Essence 01 Fabulous, Catrice LE-Out of Space C04, Saturn-day Nightfever.

Mijn ogen zijn donkerbruin, mijn wenkbrauwen ook, persoonlijk vind ik bruintinten dan het mooiste staan. Bij mij persoonlijk, het kan zijn dat jullie wellicht knalroze weer erg mooi vinden.. ;)



Alle 3 de kleuren zijn met glitters, iets wat ik zelf het mooiste vind! Uiteraard heb ik ook een swatch foto voor jullie!


Zoals jullie kunnen zien zit er veel glitter in, en is de pigmentatie erg goed! Ik kan niet wachten om er een ooglook mee te maken! :)

Coming up soon: Eindelijk de 50 followers give-away!!

Even een inhoudelijke vraag, vinden jullie het vervelend als ik de komende tijd ook andere producten laat zien, dus buiten de nagellak om? Nagelzone is begonnen met het idee om nagellak te swatchen en reviewen, maar ik vind het erg leuk om ook andere producten te reviewen etc! Laat het me weten in de comment box please!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten