Volgers

zaterdag 9 juli 2011

Kleancolor

Op veel blogs zie je ze de laatste tijd tegenkomen. De nagellak van Kleancolor, prachtige kleuren, holografische lakjes, metallics en chunky holo's. En dat allemaal voor $1.75 per stuk!

Uiteraard ben ik dan iemand die ze ook wil hebben en vorige week heb ik er 15 gekocht.. Van neon tot holo en van holo tot metallic. En ik ben om! Wat een prachtige kleuren in een potje!


vlnr: Neon Fuchsia, Teal Envy, Lilac Sparked, Holo Yellow, Holo Orange, Holo Green, Metallic Pink, Metallic Fuchsia.

Op de foto zien jullie mijn normale kleuren, de holo's en de metallics. Ik had ook 6 chunky holo's, maar die vind ik meer een flakie finish hebben, en die heb ik dan inmiddels ook al doorverkocht.

En dan nu.. De swatches!





Ik ben echt verbaasd over de kleuren van de metallic lakjes, en vind het jammer dat ik ze niet allemaal genomen heb.. :D Maar goed.. de webshop loopt niet weg!

Zijn jullie ook benieuwd geworden naar de lakjes van Kleancolor? Kijk dan op http://www.beautyjoint.com/index.php?route=product/product&path=4&product_id=110

Coming up soon: China Glaze Tronica!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten