Volgers

zondag 10 juli 2011

China Glaze Tronica!

Jullie kennen vast de OMG collectie van China Glaze! Super mooi holografische nagellak, maar erg moeilijk te krijgen! Een tijd geleden kwam China Glaze met een nieuwe holo-lijn uit; Tronica.


Ik ben erg gek op holografische lakjes, maar helaas vond ik ze via Enchantra wel, maar niet echt de kleuren die ik wil.

Maar sinds gisteren ben ik dan de trotse eigenaar van 5 van de Tronica lakjes, welke ik van Leontien (BN4U) overgenomen heb!



Het zijn de kleuren: Megabite, Digital Dawn, High Def, Laser Lime & Gamer Glam.

Zoals ik van China Glaze gewend ben lakken ze ook weer goed, en de droogtijd is snel. De swatches op mijn nagelwheel zijn met 2 laagjes gemaakt.



Heb ook dichterbij foto's, zijn wel wat onscherp maar dan zie je de glitters beter!




Ik ben er super blij mee, en hoop er snel een creatie mee te kunnen maken!

Coming up soon: Shoplog Duitsland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten