Volgers

woensdag 13 juli 2011

Essence My Skin Vochtinbrengende creme-gel!

Vandaag iets nieuws, geen nagellak maar een vochtinbrengende creme-gel van essence! Mijn huid is erg rustig zolang ik er geen creme of wat op smeer, want dan komen de rode vlekken, de bultjes en jeuk. Maar zo nu en dan wil ik toch een product proberen om te kijken of ik er wel of niet tegen kan.

Afgelopen weekend heb ik Duitsland de Essence-My Skin Lime&Cucumber gekocht, dit is een vochtinbrengende gezichts-gel/creme en ruikt erg fris.



De creme is erg dun waardoor het goed smeert en je huid de creme snel opneemt! De verpakking geeft aan dat de creme voor alle huid-types geschikt is, dus ik ben erg benieuwd!

Er zit 50ml in het potje, en het koste zo rond de €1.80 dacht ik.

"de geur alleen al geeft je een gevoel van frisheid en verzorging! de moisturizing cream-gel wordt snel geabsorbeerd, hydrateert de huid tot 24 uur lang en beschermt de huid tegen schadelijke invloeden met uva- en uvb filters. verrijkt met limoen & komkommer garandeert deze creme een mooie, frisse en stralende huid"

Het potje is netjes afgesloten met een plasticje, waardoor je zeker weet dat je een nieuw/ongebruikt product koopt! De creme ziet lichtgroen en ruikt erg lekker!


Uiteraard heb ik de creme al geprobeerd en tot nu toe heb ik er nog geen allergische reactie op gehad... Als dat wel het geval gaat zijn, dan horen jullie dat uiteraard van mij!

Coming up soon: Oogschaduw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten