Volgers

vrijdag 8 juli 2011

NOTD - Essence Can't Cheat on Me

Wie kent ze niet? De schattige colour to go lakjes van Essence? De lakjes die in veel verschillende kleuren te vinden zijn, en die maar €1.29 kosten.

Vandaag een NOTD voor jullie met Essence Can't Cheat on Me. Vanwege tijdgebrek (wederom sorry) moest ik even snel mijn nagels lakken, en dit is een mooi zilver lakje met een lichte holo erin.


Deze lak zou een lichte holo moeten hebben, maar helaas schijnt de zon vandaag niet, en kan ik dit dus niet testen! Maar jullie houden de zon-foto uiteraard nog tegoed! Hij lakt prima, heb wel zelf 3 laagjes gedaan, en dan nog zie je wel je nagelrand.



De lakjes van Essence Color to Go zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor slecht €1.29 per stuk!

Coming up soon: Mijn kleancolor bestelling!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten