Volgers

donderdag 14 juli 2011

Give-away time!!!

Hey allemaal!

Zoals ik al een tijdje geleden aangaf zou ik een give-away starten zodra ik 50 volgers heb! Inmiddels heb ik er 53, en daar ben ik zo blij mee!! :) Ik wil jullie dan ook bedankten voor het volgen en voor de reacties! Super leuk!

Momenteel heb ik een aantal nail-art spulletjes en een oogschaduw palette gescoord, en die gaan er zeker uit! En het zou zomaar kunnen, dat er nog meer bij komt, maar wat dat is, dat blijft een verassing! :)



Wat moet je doen?

* Plaats een reactie met je gebruikersnaam op GFC. (1 entry)
* Blog over dit artikel (2 entries extra)
* Laat je email achter, zodat ik je kan mailen als je wint!

Je hoeft van mij dus niet veel te doen, lekker makkelijk dus! :D

De give-away sluit op 1 augustus om 10.00 uur.

Succes met deze actie, en wie weet win jij dit pakketje wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten