Volgers

vrijdag 1 juli 2011

Een sunshine award!

Van lieve Diana van D.I.A.N.A. kreeg ik de sunshine award! Super lief, en neem een kijkje op haar blog! Zij maakt echt mooie creaties!
 
 
 
De regels zijn als volgt;
- Bedank de persoon waarvan je de award kreeg
- Schrijf er een artikel over
- Beantwoord de onderstaande vragen
- Geef het door aan 10 andere bloggers waarvan je denkt dat ze het echt verdienen en vertel hun dat in een bericht.

De vragen;
  1. Favoriete kleur: Ik hou van roze, maar draag voornamelijk zwart. Maar ik vind meerdere kleuren mooi, aquablauw is ook 1 van mijn favorieten!
  2. Favoriete dier: Sinds mijn reis naar Kenia ben ik gefascineerd door al het wild-life van Afrika. Olifanten omdat ze zo ontzettend groot zijn, leeuwen om hun kracht, giraffes door hun nieuwsgierigheid en zebra's vind ik gewoon erg leuk! Buiten al deze Afrikaanse dieren ben ik gewoon gek op (kleinere) hondjes!
  3. Favoriete nummer: 8, dit nummer is net als Feng Shui!  
  4. Welke parfum draag je momenteel? Ehm ik moet even nadenken hoor, ik draag elke dag meestal wat anders. Vandaag draag ik City Glam van Armani.
  5. Iets wat je altijd draagt en wat echt bij je past: Niet iets wat echt symbool voor mij staat, wel iets wat ik nooit af doe. Zo draag ik altijd mijn ring van mijn vriend, de ketting met het engeltje die ik van hem heb gehad en het turkse oog aan mijn ketting welke ik van mijn vader kreeg.
  6. Wat is je passie? Een beetje afgezaagd maar ben gewoon gek op mijn nagels doen. Maar daarnaast is mijn passie reizen, ik werk in de reiswereld, lees er boeken over, en ik doe het zelf ook graag! Wat wil je nou nog meer! ;-)
  7. Kado's geven of krijgen? Absoluut geven!
  8. Wat is de laatste oogschaduw welke je gebruikt hebt? Mijn pallet van Sleek!
  9. Favoriete dag van de week:  Ik heb niet echt en vaste favoriete dag! Maar ik vind de woensdag altijd wel relaxed! Om de week is dat mijn vrije dag, en het breekt altijd zo lekker de week in 2en!\
  10. Draag je nu nagellak? Uiteraard! Zonder nagellak zien mijn nagels er echt niet uit! Ik draag nu Orly-Halleys Comet.. Super mooi!
En dan nu de 10 bloggers waaraan ik de award graag wil doorgeven:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten