Volgers

maandag 27 juni 2011

Swatch Teeez - Cool 01

Vandaag de swatch van Teeez - Cool 01.. Een super mooie blauwe holografische lak! Deze lak heb ik een aantal weken geleden gekocht samen met zijn 2 mooie holografische zusjes!


Helemaal rechts zien jullie Cool 01!

Het lakje is erg makkelijk aan te brengen, en droogt vrij snel. 2 laagjes zijn voldoende, maar een 3e laag zou nog beter zijn denk ik! Ik heb zelf 2 laagjes gebruikt.




De kleuren zijn echt prachtig, en aangezien de zon enorm aanwezig was vandaag moest ik ook elke keer op de scooter weer naar mijn nagels kijken. Lekker gevaarlijk onder het rijden, maar het effect was zo mooi! :) Wilde er eerst nog een nailart op gaan maken, maar vind de kleur zo bijzonder dat ik dat toch maar niet gedaan heb!

De andere 2 holografische lakjes van Teeez kun je hier vinden.

Coming up soon: shoplog 27/06.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten