Volgers

woensdag 1 juni 2011

Shoplog 01/06

En dan vandaag ook nog een shoplog! Daarin komen vandaag 3 lakjes van maandag voorbij en 5 nieuwe van vandaag!

Laten we beginnen met de lakjes van maandag.. Het zijn 3 holografische lakjes van TEEEZ. Ik zag overal de swatches voorbij komen, maar steeds kon ik ze niet vinden. Maar maandag zag ik ze, en moest ze echt hebben!




Verder heb ik vandaag nog 3 holo lakjes van Essence gekocht, al is het volgens mij meer duo-chrome. Maar dat is ook heel mooi!



Verder ook nog een Catrice weer gekocht, deze had ik al maar heb ik gisteren kapot laten vallen. En een Essence zilveren holo.



Wat vinden jullie van mijn gescoorde lakjes?

3 opmerkingen:

  1. Ohh die van TEEEZ wil ik ook! :D Waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super moooie lakjes! En waar koop je die TEEEZ nagellakjes eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke lakjes! :D die laatste 2 heb ik ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen