Volgers

dinsdag 28 juni 2011

Shoplog 27/06

Zoals jullie weten bestel ik vrij veel nagellak online bij NPF. Ook afgelopen week heb ik het een en ander besteld en daar heb ik inmiddels al een deel van binnen! En ik ben verliefd!

Allereerst een nagellakremoverpompje, leuk woord voor galgje. Hierin kun je je nagellakremover in stoppen en dan met je watje/doekje op het pompje drukken, dus geen gedoe meer met flesjes die bijna leeg zijn en je bijna op zijn kop moet houden om het eruit te krijgen.


Ook heb ik een supergrote fles topcoat zonder merk gekocht. Dit is een fles van 74ml en wordt aangegeven als sneldrogende topcoat! Hij brengt gemakkelijk aan, maar droogt hij ook snel? Ik heb hem uiteraard voor jullie getest, en hij droogt echt super snel en geeft een multishine over je nagels! En voor maar 4.17 is dit dus echt een leuk product om in je stash te hebben! Alleen de fles zelf is al geweldig! :) Ok het is niet echt een potje op mee op vakantie te nemen, maar hij werkt gewoon prima!


Verder 4 lakjes van China Glaze;
- 108 Degrees
- Bahamian Escape
- Lubu Heels
- Towel Boy Toy


vlnr: Towel Boy Toy. Lubu Heels, Bahamian Escape, 108 Degrees.
De overige 2 lakjes welke ik besteld heb worden nog nagezonden, dus die houden jullie nog tegoed!

108 Degrees is een roze glitter lak die ik echt geweldig vind! Ik ben altijd al gek op roze geweest, maar deze komt denk ik wel in mijn top 3 van roze nagellak!


Bahamian Escape is een babyblauwe pastellak, en blauw is gewoon altijd mooi! Kijk en oordeel zelf!


Lubu Heels, mijn eerste rode nagellak! Ok Ok, zwart met rood, maar ik hou gewoon niet van rode nagellak, dus dit was een hele mooie optie! Het is een zwarte lak met ontzettend veel rode shimmer!


- Towel Boy Toy is een "donker" aqua blauwe nagellak. Eigenlijk hoef ik er niet meer over te zeggen, maar je moet gewoon genieten!


Hieronder heb ik nog even alle 4 de kleuren voor jullie geswatched op een nagelwheel!


Coming up soon: mijn color club lakjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten