Volgers

maandag 27 juni 2011

Review Dashica Big Image Plate A

Zoals vorige week beloofd zou er snel een review komen van de plate van Dashica Beauty Shop. En ik kan jullie nu al zeggen, ik ben er echt super blij mee! Zie hier nogmaals de mooie plate!



Mijn nagels heb ik gelakt met Catrice Absolutely Chinchilly, een mooi bruin kleurtje. Omdat het een vrij saaie lak is heb ik hem opgeleukt met een nailart met de plate A.



Ik heb gekozen voor een nailart met witte lak, zwart leek me iets te somber worden! De plate werkt erg fijn, en de afbeeldingen zijn erg mooi! Zie hieronder het resultaat!



Al met al ben ik echt super blij met deze image plate, en ben ook van plan om een extra plate aan te schaffen! Mochten jullie benieuwd zijn naar de plates klik dan hier.

Tevens mocht ik van Shirley (de eigenaresse) haar foto van image plate A gebruiken zodat jullie kunnen zien welke designs je er nog meer mee kunt maken!


Coming up soon: Swatch Teeez Cool 01

Geen opmerkingen:

Een reactie posten