Volgers

zaterdag 25 juni 2011

Eerste keer water marble

Vandaag iets nieuws! Water Marble! Iedereen kent het denk ik wel, nagellak in een kommetje water, daarmee een figuur maken en dan je nagel erin dippen! Klinkt vrij simpel toch! Maar er komt toch best wel wat bij kijken, en het kost je heel veel nagellak!

Zelf heb ik eerst tientallen filmpjes gekeken op youtube voor ik het ook ben gaan proberen. Netjes mijn nagels afgeplakt met plakband en met mijn bakje water ben ik aan de slag gegaan! Overal las ik dat China Glaze redelijk goed werkt en die heb ik dan ook gebruikt. Ben voor 2 holo kleuren uit de OMG collectie gegaan.

Je laat om en om een druppel nagellak in je water vallen zodat deze zich over het water uitspreidt. Dit ging allemaal prima. Zodra je je "bullseye" hebt opgemaakt kun je met een stokje een design gaan trekken. Dit werdt al lastiger omdat je vrij snel te werk moet gaan.. Hierna dip je je nagel in de lak en haalt met je stokje de overige nagellak uit het water..

En zie hier mijn resultaat:





Het eindresultaat was aardig, maar kan beter denk ik.. Heb het er dan ook snel weer afgehaald.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten