Volgers

zaterdag 4 juni 2011

Bij welke webshops koop ik mijn nagellak?

Tijd voor een algemeen stukje. Waar koop ik mijn nagellak en ook een goeie vraag..>> Waar kopen jullie je nagellak?

Eigenlijk koop ik voornamelijk bij 1 online shop; China Glaze, Color Club, Nubar en Golden Rose koop ik allemaal bij Nail Polish Fashion.



Nail Polish Fashion is een webshop welke wordt gerund door Carla, zij is zelf ook een nagellak addict en verkoopt diverse merken, waaronder China Glaze, Color Club, Nubar, Konad en Golden Rose.

De service is uitstekend, goede prijzen, verschillende verzendmethoden (naar eigen keuze) en snelle levering!

Een andere webshop waar ik besteld heb is Alice & Jo's. Zij verkopen lakjes van Art de Lautrec welke ik persoonlijk erg fijn vind!
 


Wat wel erg leuk is,  zij hebben altijd een actie van 3 lakjes voor €6.- op de Art de Lautrec lakjes. Verder verkopen ze nog vele andere merken zoals Barry M. en Kinetics.

Eigenlijk zijn dit de 2 webshops welke ik altijd gebruik binnen Nederland. In het buitenland heb ik nog nooit besteld omdat ik pas sinds een week een Credit Card heb, dus daar kan ik nog niets over vertellen helaas.

Q: Wat zijn jullie favoriete webshops?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten