Volgers

woensdag 1 juni 2011

Catrice Out of Space Limited Edition

Aangezien mijn nagels erg kort zijn is het vandaag tijd voor iets anders!

 

Van een vriendinnetje van mij (Thanks Margaux) kreeg ik te horen dat er in juni/juli een nieuwe Limited Edition van Catrice uitkomt. Genaamd: Out of Space.



De Limited Edition bestaat uit verschillende producten die ik 1 voor 1 zal benoemen voor jullie!



Oogschaduw; C01 Super Nova Skywalker, C02 Back To Pandora, C03 Next Stop: Neptune, Staurn
C04 Day Night Fever, C05 Venus vs. Mars



Liquid Eyeliner; C01 Empire Behind The Sun, C02 Houston's Favorite, C03 Silver's shuttle



Twee lipsticks; C01 Discover Purple, C02 My Milkyway Pluto en een Make up basis

Nagellak; C01 My Milkyway, C02 Houston's Favorite, C03 Scotty Beam Me! and C04 Moonlight Express.

Mijn favorieten zijn uiteraard de nagellakjes, waarvan ik de eerste 3 absoluut de mooiste vind! Verder ben ik ook erg benieuwd naar de oogschaduw!


Q: welke producten gaan jullie proberen te bemachtigen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten