Volgers

dinsdag 10 mei 2011

Wederom een actie bij Kruidvat!

Zijn jullie ook zo dol op goedkoop nagellak scoren? Deze week heeft Kruidvat wederom een actie en krijg je 50% korting op alle nagelproducten!! En gek als ik ben, ga ik dan toch weer kijken terwijl ik niets op mijn verlanglijstje heb staan van de Kruidvat.

En guess what.. Ik heb er toch weer 6 gescoord! Uiteraard ga ik die aan jullie showen! :)




Van links naar rechts:
Essence: Where is the party, Irreplaceable
Catrice: LE-Lavenderlicious, Absolutely Chinchilly!, Blue Cara Ciao, LE-Miracle Heaven

 Where is the party is een beetje een dupe van Catrice Iron Mermaiden, maar op vele blogs lees je dat die van Essence toch wel anders is.

Totale uitgave voor deze lakjes: 6euro nog wat.. Geen geld dus! :)

Verder heb ik ook vandaag 3 lakjes van China Glaze binnen gehad, die ik van Wendy van BN4U had overgenomen.

Van links naar rechts: Beauty & the beach, Magical, Passion in the pacific.

Coming up soon: mijn stash van China Glazes lakjes!

2 opmerkingen: