Volgers

dinsdag 3 mei 2011

Swatch Golden Rose Paris 52 & 58

In de afgelopen weken zijn mijn broer en schoonzus in Turkije geweest, en aangezien mijn schoonzus weet dat ik gek ben op nagellak heeft ze 2 lakjes meegenomen van Golden Rose! :) Een turks merk, en daar dus blijkbaar super goedkoop!



Heb de lakjes direct voor jullie geswatched! De lak is vrij sheer, dus minimaal 3 lagen zijn wel nodig! Verder lakt de lak wel erg makkelijk! Drogen duurt lang, maar als een goed drogende topcoat gebruikt is dat verder ook niet zo'n probleem lijkt me.


De foto is gemaakt bij 2 laagjes.

Vind de kleuren erg mooi, wel heftig maar met een mooie nailart erover heen is het vast een topper!

Golden Rose is overigens ook te koop in Nederland bij NailPolishFashion

3 opmerkingen:

  1. Zeker heftige kleuren. Maar wel leuk!
    Zullen we elkaar volgen?

    & zou je me even willen helpen met een nieuwe header op sunnnyshine.blogspot.com ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes!

    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Blog award ;-)
    http://giudittasnailsandbeauty.blogspot.com/2011/05/i-got-another-award.html

    BeantwoordenVerwijderen