Volgers

dinsdag 3 mei 2011

Kreativ Blogger Award! :)

Vandaag moet mijn geluksdag zijn! Ik heb van -Diana- de Kreativ Blogger Award ontvangen, en ik ben er super blij mee! :) Thanks girl! X
 


Wat ik nu dus moet doen is 10 dingen over mezelf vertellen, en daarna 10 andere bloggers de award geven!
 
Laten we beginnen met 10 dingen over mezelf!

1. Ik ben net uit huis gegaan, en woon dus sinds 4 weken op mezelf. Het bevalt me echt super om het echte leven te ontdekken! 
 
2. Ik ben geboren in januari, en dat was in 1 van de koudste winters. Mijn vader moest s'nachts op de fiets naar het ziekenhuis met een temperatuur van -17. Arme man!
 
3. Ik heb een oudere broer, hij woont samen met zijn vriendin en hun dochtertje op ongeveer 15 minuten rijden.
 
4. Ik hou ontzettend veel van reizen, sinds ik klein ben heb ik veel gereist. We zijn ooit begonnen met de bus naar Spanje, dat duurde 24-30 uur, maar was altijd super! De mooiste reis die ik gemaakt heb was de reis naar Kenia in Maart 2011!  
 


5. Ik hou zoveel van reizen, dat ik zelfs in de reiswereld ben gaan werken! Voor mijn werk ben ik naar verschillende landen geweest, en volgende week mag ik de Azoren bezoeken!

6. Ik heb een relatie sinds juli 2009, maar mijn vriend woont helaas niet in Nederland. Hij woont in Turkije, en het is erg moeilijk dat we niet veel tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Gemiddeld 3/4 keer per jaar bezoek ik hem en verder hebben we veel contact via msn en per telefoon. Afgelopen november/december is hij hier voor 18 dagen geweest, en dat was echt een super tijd!
 

7. Ik hou ontzettend veel van honden, maar ik heb zelf geen hond omdat ik fulltime werk, en dat beestje dan niet de liefde en aandacht kan geven wat zo'n beestje nog heeft!
 
8. Toen ik jong was, was ik verslaafd aan Alfred J. Kwak. Ik ben dan ook zo enorm blij dat Kindernet weer terug is op tv! Met Alfred!
 

9. Mijn favoriete nagellak is van Catrice. Dat merk is vast allemaal bij jullie bekend, en te koop bij de Kruidvat.
 
10. Tot slot een dankwoordje, ik wil graag Diana bedanken voor het geven van deze award. Verder een bedankje voor mijn volgers, zonder jullie zou ik deze blog waarschijnlijk niet maken of bijhouden! Ik hou er van om jullie reacties en blogs te lezen! Dus blijf lekker posten!
Nou, voor nu genoeg over mijzelf, ik zal nu 10 blogs kiezen voor de award!

And the award goes to....

polishorperish
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten