Volgers

maandag 9 mei 2011

Shoplog 6 mei Newcastle!

Afgelopen week heb ik een minicruise gemaakt naar Newcastle. Met de boot vanuit IJmuiden naar Newcastle, daar 1 dagje shoppen en dan weer terug met de boot. Super leuk om een keer te doen! In Newcastle kan je onwijs goed shoppen, en voor Engelse begrippen vond ik het niet eens echt super duur! Uiteraard verkopen ze er ook nagellak, en dat heb ik dan ook weer gekocht!

Niet zoveel, slechts 5 nieuwe lakjes! Veel kleuren o.a. Rimmel e.d. verkopen ze namelijk hier ook, of heb ik al in mijn bezit! Rimmel is overigens wel een stuk goedkoper daar! Zelfs een winkel gevonden met China Glaze, maar die vroegen circa 7-8euro per stuk, dus die koop ik hier wel in NL via internet.

Let's take a look!


Barry M. - Crackle NailPaint Black



BYS: N53-Lime Spritz / N83-Ultra Violet


Rimmel: 260-Green Grass / 819 - Green with Envy

En allemaal samen:



Ben er wederom erg blij mee, en vooral erg benieuwd naar de Crackle lak!


5 opmerkingen:

  1. Toemaar weer!!

    (vanaf morgen 50% op nagellak bij kruidvat.. dat je het vast weet!)

    ninajj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D Ja leuke actie weer bij Kruidvat! :) Maar heb bijna alles van Catrice en Essence al ;) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nice! tripje en leuke lakjes! kan niet beter toch? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supet leuke lakjes, ik wil ook een keer zo'n bootripje doen lijkt me zoo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen