Volgers

vrijdag 20 mei 2011

Mijn nieuwe aanwinst!

Na een korte trip ben ik weer terug in Nederland en zo druk op het werk dat ik even geen tijd heb gehad voor mijn weblog! Sorry daarvoor! Tevens zijn tijdens mijn trip veel van mijn nagels gebroken en dat ziet er niet echt super mooi uit!

Wel wil ik jullie vandaag mijn nieuwe aanwinst showen! Mijn 4de (en voorlopig laatste) tattoo! :)



Uiteraard zit er een klein verhaaltje achter de tattoo.. En die ga ik jullie natuurlijk vertellen!

Mijn tattoo heb ik laten zetten omdat ik in november mijn laatste oma heb verloren na een heel kort ziekbed. 2 van mijn grootouders heb ik nooit gekend, mijn opa is 14 jaar geleden overleden na een operatie waar hij nooit meer na wakker is geworden. En mijn oma dan afgelopen november, op donderdag heel erg verkouden en zaterdags naar het ziekenhuis en woensdags overleden.

Op dat moment ben ik echt gaan beseffen dat je moet genieten van het leven, het kan zo weer voorbij zijn! Ofwel> Pluk de dag.

Carpe Diem


4 opmerkingen:

  1. mooi lettertype.

    Altijd leuk om de "verhalen" achter tatoos te horen idd :) Put er je kracht uit, geloof er in en maak het waar voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tattoo met een mooie betekenis!
    Doet het nou niet pijn? ik wil er ook zo eentje maar dan met sterretjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Sanja! Pijn.. mmm nee niet echt.. Maar heb zelf een hoge pijngrens.. En vind het zelfs wel een "lekker" gevoel!

    In principe wilde ik ook 3 sterren, maar heb er in eerste instantie 1 laten zetten.. Die overige 2 zou ik voor mijn ouders willen laten zetten op het moment dat zij komen te overlijden.

    BeantwoordenVerwijderen