Volgers

zondag 10 april 2011

Stash deel 3 - Gosh

De kleinste collectie in mijn stash, de lakjes van Gosh. Waarom? Omdat ik deze lakjes voor de kwaliteit eigenlijk te duur vind! Voor dezelfde prijs heb je 2 Catrice lakjes of 1 China Glaze, maar deze kleuren kon ik niet weerstaan!
Oordeel zelf:
 vlnr: 549-Holographic, 540-Ocean

Beide lakjes heb ik getest, en Ocean is redelijk goed, maar de Holographic lakt lastig en blijft niet goed zitten. Na 1 dag is deze al niet mooi meer! Jammer, maar voor een feestje erg leuk! Zie ook de blog over Gosh Holographic.

Voorlopig dus geen nieuwe lakjes van Gosh in mijn collectie!

3 opmerkingen:

  1. Die holographic is zo mooi! Maar ik koop ook liever een CG voor dezelfde prijs (zelfs nog goedkoper), betere kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de holographic van Gosh heb je een aqua basecoat nodig! Die verkopen ze van Gosh zelf of van Nfu Oh, met een Aqua basecoat zal dit lakje beter lakken en mooier blijven zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia: super! Ik zal daar eens naar gaan kijken dan! :)

    BeantwoordenVerwijderen