Volgers

vrijdag 8 april 2011

Shoplog inclusief mijn eerste China Glaze!

Zoals ik eerder al schreef heb ik mijn eerste China Glaze besteld.. En inmiddels ook binnen gehad! (En dan zijn er ook nog 4 onderweg!!)

Gisteren kwam de lieve postbode de enveloppen binnen brengen op mijn werk omdat het niet in de brievenbus paste.. Haha sorry!

Inmiddels ben ik dus de trotse bezitter van China Glaze Atlantis! En nog veel meer! Zie hieronder!

China Glaze Atlantis & Nubar Absolute besteld via Nail Polish Fashion.



Super snelle levering, aanrader om tussen je favorieten te zetten!

***

3 imageplates van Konad besteld via VeelSieraden



Ook een super snelle levering, en maar €1.- aan verzendkosten!

***

Waterdecals van NailWays



Wederom goede service en levering!

Al met al ben ik dus erg blij met mijn nieuwe aankopen, en vandaag volgen er waarschijnlijk nog meer. Welke dat zijn, dat horen/zien jullie als ze binnen zijn! :)

2 opmerkingen:

  1. Superleuke dingen allemaal! China Glaze - Atlantis is echt prachtig, ik heb 'm ook. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt geweldig! Jammer dat hij niet heel goed dekt, maar dan doen we er gewoon een ander kleurtje onder! :)

    BeantwoordenVerwijderen