Volgers

donderdag 7 april 2011

Mijn stash en gekochte decals!

Afgelopen tijd ben ik verhuisd, en dat was een mooie reden om mijn nagellak allemaal netjes te sorteren en in te ruimen. Aangezien ik een hele mooi kast van de Ikea heb, heb ik daar mooi een hele lade in vrij voor al mijn nagellak spullen!

De inhoud ga ik nog apart fotograveren, maar wil jullie alvast vol trots mijn lade laten zien! :)

 De 2 koffertjes zitten vol met mijn gewone lakjes, het bakje rechtsvoor is al mijn nailart-spul, het bakje midden-voor zijn alle basis dingen (base-coat etc.) en het bakje daarachter is voor mijn decals. Die ik ook sinds kort heb aangeschafd! De nieuwe zijn nog onderweg, maar kan jullie wel deze alvast showen!



 Binnenkort dus een update met mijn lakjes allemaal apart, en mijn nieuwe aankopen! En dat zijn er vrij veel deze week, eigenlijk een beetje te veel.. :D  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten