Volgers

woensdag 13 april 2011

Give-away actie!

Zoals gisteren al vermeld ben ik bezig met een Give-away! Inmiddels heb ik besloten deze vandaag te starten tot 30 april. Dan zal ik de winnaar uitloten!

Wat kun je winnen?


Voorwaarden:
* bij 30 volgers of meer zal de prijs pas worden weggegeven!

Wat moet je doen?
* Volg mijn blog
* Geef in een reactie aan waarom jij moet winnen en krijg hiervoor 1 extra winkans! * Zet deze win-actie op je eigen weblog en verdien hiermee ook 1 extra winkans.

Simpel toch?

10 opmerkingen:

  1. leuk dat je winactie hebt!
    ik vind dat ik moet winnen omdat ik een nagellak obsessie heb, er nooit genoeg kan hebben en ze natuurlijk mooi kan swatchen op mn blog!

    thanks!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lakjes, deze zijn toch te koop bij Douglas of niet?

    Ik vind niet dat ik MOET winnen maar ik zou wel graag willen winnen ;) omdat ik gewoon dol op lak ben en dit hele mooie kleurtjes vind en ik dit merk niet heb en nog nooit gebruikt heb. Vind het erg leuk nieuwe merken te proberen.

    Ik heb een giveaway page aangemaakt op me blog en daarin geschreven over je winactie (ook ff je engelse blog genoemd ;)) http://dutch-diana.blogspot.com/p/giveaways.html

    (heb t ook op het forum gezet dacht is wel leuk toch :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diana: je kunt Beyu inderdaad vinden bij de Douglas.. :)

    Meiden laten we hopen op nog wat volgers.. zodat ik ze ook echt kan gaan weggeven!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke actie!
    ik vind dat ik moet winnen omdat...
    ik mijn lakjes met mijn moeder deel en dan gaan ze extra snel op dus heb ik er meer nodig :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet winnen omdat ik nog nooit een giveaway heb gewonnen en dit is de allereerste waar ik aan mee doe hahaha :D
    Heb geen weblog dus blijft bij 1 entry ;)

    Prachtige lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n winactie!
    Ik vind eigenlijk wel dat ik moet winnen, omdat ik heel trots ben dat ik na 35 jaar acryl gebruikt te hebben nu mijn eigen gezonde lange nagels heb en daarom nu nagellak verslaafd ben geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet niet waarom er nu mothermenace staat, dat is n.l. mijn emailadres, maar ik ben dus Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, ik wil winnen omdat winnen altijd leuk is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke winactie! Ik wil ook graag meedoen. De reden waarom? Ik ben erg benieuwd naar beyu lakjes, had er nog nooit van gehoord dus heb er ook nog geen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee! Om de simpele reden dat je natuurlijk nooit genoeg lakken hebt, en ik wil graag eens iets van BeYu proberen! Ik volg je als NailsbyLaura

    BeantwoordenVerwijderen