Volgers

donderdag 28 april 2011

De Nieuwe Bundle Monster Plates!

Zoals jullie waarschijnlijk wel gehoord hebben zijn vorige week de nieuwe Bundle Monster Plates uitgegeven! En deze moest ik natuurlijk ook hebben! Dus afgelopen vrijdag heb ik ze besteld, en geloof of het of niet, maar ze waren gisteren al binnen! Binnen 5 dagen ontvangen, en dat terwijl ze van Hawai afkomen! Super snel!



De plates zijn duidelijk verbeterd, er zit nu net als bij Konad een bescherming achterop de plate waardoor deze minder scherp is, het plastic laagje voorop is beter te verwijderen EN het belangrijkste de full-nail images zijn groter dan die op de oude plates!

Totaal zijn het 25 plates voor een prijs van $21,99. Verzendkosten zijn $4,-.

Uiteraard heb ik ook een foto gemaakt waar je duidelijk het verschil kunt zien tussen oud en nieuw!



Links nieuw, rechts oud!

Ben er echt super blij mee, en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan!

3 opmerkingen:

  1. yay, ik heb ze ook besteld, kan niet wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar heb je ze besteld als ik vragen mag ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze besteld via www.bundlemonster.com en dan loopt het via Amazon.com

    Succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen