Volgers

donderdag 10 februari 2011

Het is officieel!

Ok, het is officieel! Ik ben verslaafd! Verslaafd aan nagellak, en alles wat er bij komt kijken! Loop ik een winkel in, loop ik rechtstreeks naar de nagellak afdeling. Ik kom geen winkel meer uit zonder iets nieuws te kopen om mijn stash aan te vullen!
Dus dan ook maar aan een blog beginnen, kan ik een beetje mijn ei kwijt! :D
In 2009 heb ik een reis gemaakt naar Orlando, en kwam daar voor het eerst in aanraking met Konad. Een beginners-setje kwam daar al gauw op 50 dollar, en dat vond ik zo belachelijk duur dat ik dat uiteindelijk ook niet gekocht heb!
Tot dat ik afgelopen herfst op internet iets zag staan, en dacht! JAAA, dat was het! Ik had het teruggevonden en kon dit voor een klein bedrag bestellen in Nederland. Direct gedaan, en sindsdien kan ik aan niets anders meer denken!

Inmiddels heb ik circa 15 Konad plates, 21 bundle monster plates, en 4 essence plates en ruim 40 verschillende lakjes. Vrij weinig al zeg ik het zelf, maar voor een beginner is het een mooi aantal!
Maar mijn motto; Er kan altijd nog meer bij! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten