Volgers

zaterdag 19 februari 2011

Catrice - Sold Out For Ever

Dat ik 40 verschillende lakjes heb, dat kunnen jullie vast begrijpen. Alleen het feit dat ik ruim de helft nog nooit gebruikt heb, zal jullie vast verbazen!

Tijd voor iets nieuws dus! Afgelopen week heb ik "Sold Out For Ever" van Catrice uitgeprobeerd. Een beetje mintgroen met een klein beetje glitter erin.


De lak is erg fijn om aan te brengen en heb er 2 lagen voor nodig om hem dekkend te krijgen. De lak droogt snel en heeft een mooie glans!

Zelf ben ik gek op Konad en alles wat erop lijkt, dus heb vrij direct besloten dat dit mooie kleurtje een extra waarde moet krijgen door deze te stempelen met wit, en met een afbeelding van Essence.


Ik ben zelf erg tevreden over het eindresultaat!

Catrice lakjes zijn te koop bij Kruidvat voor €2.49 per stuk! Een fijne lak, voor een hele fijne prijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten