Volgers

maandag 28 februari 2011

Catrice - Hot or Not (180)

Afgelopen weekend waren verschillende lakjes 50% korting, en dat kan ik natuurlijk niet weerstaan. Dus weer 4 nieuwe lakjes gescoord (o.a. 2 topcoats). Waaronder Catrice - Hot or Not.

Een fel roze kleur die natuurlijk niet mocht ontbreken in mijn stash, die inmiddels al uit 85 verschillende lakjes bestaat :D

Uiteraard moet de kleur getest worden, en op maandagochtend ben ik vrij, en dus tijd genoeg om te lakken.

De lak is wederom erg fijn in het gebruik en dekt super goed. Als je nailart gebruikt dan is 1 laagje zelfs voldoende. Zie de foto hieronder bij 1 laag.


Nu ben ik zelf iemand die gek is op Konad, dus uiteraard heb ik ook deze nagels weer gepimpt. Mijn nagels zijn overigens erg kort, dus ze zijn niet zo heel boeiend.

Ben tegenwoordig echt gek op de full-nail images.. Dus ook nu weer een full-nail image gebruikt van de Essence Plate :)



De foto geeft het redelijk goed weer, maar het is echt wel heel tof geworden! Er lijken vlekjes in te zitten, maar dat zijn extra glitters.

Wat vinden jullie?

3 opmerkingen:

  1. Deze roze kleur is erg mooi!
    Moet hem ook snel eens gebruiken :-)
    Hele leuke nail-art, erg netjes gestempeld ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks meid! Heb alleen een beetje het probleem dat de plate net iets te klein is voor mijn duim. Zal toch binnenkort maar eens tussen jouw plates kijken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een hele leuke nailart en ook een leuke combi dat wit met roze en glittertjes! Heel leuk. Liefs en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen